EFIT

Japp, igår hade jag lite EFIT, men måste ju vara den tråkigaste dagen någonsin i denna EFIT-samling. Men, men snart blir en ny EFIT dag med nya roliga äventyr....


8:00 Blir väckt av min gosiga tre-åring... Myser i sängen lite...

9:00 Barnen hungriga, ställer fram frukost



10:00 Efter lite kaos en timma så får jag också lite frukost i mig..


11:00 Teo bygger med lego över hela golvet....


12:00 dags att börja tänka på vad som ska lagas till lunch...


13:00 Pasta med kycklingsås blev det, mumsas för fullt (väldigt svårt att få alla pojkrna att titta in i kameran..)


14:00 Dags för Teodor att besöka sin logoped...


15:30 Hemma igen, Hugo har målat en teckning...


16:30 Myser en stund framför tvn


17:30 börjar fixa iordning för kvällsmaten...


18:30 Älsklingen har kommit hem och grillar kyckling =)

Sen blev jag genast dålig på att fotografera mer... Vi åt, barnen la sig och vi somnade framför tvn ;-)
Hoppas ni också hade en bra onsdag =)


Kommentarer
Postat av: Mizca

Lyxmiddag på en onsdag ;) Så söt Teo är i sin coola badrock ;)

Idag skall vi äta klyftisar och kebabkött.. jag hittade billig på netto, halva priset för den går ut idag!! Jag tittar billiga varor nu förtiden =)



Svar: JAAAAA! Nu är det snart lördag.. fy fan vad kul. Men det är 18.30 denna gången va?

2011-05-19 @ 17:10:53
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Sofia

Jag gillar dina EFITs, för då får jag se hur mina fina systersöner växer :-) Snart får jag träffa er allihop!



Kram!

2011-05-19 @ 17:13:24
URL: http://www.dulcisvita.se/blogg
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-20 @ 03:35:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback