Efit, en lördag i Maj =)


7:00, har ställt klockan för att gå ut och gå. Underbart!!


8:00 Hemma igen, beräknar vad jag ska äta till frukost och planerar dagen (Japp jag är viktväktare sen några veckor tillbaka =))


9:00 Har avnjutit frukosten tillsammans med våra nattgäster


10:00 Påväg till Halmstad för att gå på Marknad!


11:00 Inne i Halmstad och paret Wellsfält ville mer än gärna va med på bild ;-)


12:00 Vi har varit i Halmstad en stund och barnen är trötta, påväg mot bilen


13:00 Blev Burger King, familjen smaskar i sig =)


14:00 Hemma igen, Prinsen är helt utslagen


15:00 Teo och gudsonen Anton smaskar på kakor =)


16:00 Jag och Mizca börjar planera inför kvällens fest och dubbelkollar vilken tid det va ;-)

17:00 Badar!!


18:00 Dags att göra sig fin inför Mexikanska aftonen =)

19:00 FRAMME!! Dags för fest =)


20:00 ÄTER!!!

Efter detta blev det inga mer bilder då alla jag tagit är med människor som jag ej vet om de vill synas i min blogg ;-)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh, vilken mysig dag! Du hade visst fullt upp hela dagen :-)

Ang helgen så finns det täcken och kuddar till de sex sängar som är där; fast ni får ta med sängkläder och handdukar. Och ett glatt humör :-D

2011-05-29 @ 19:45:05
URL: http://www.dulcisvita.se/blogg
Postat av: Mizca

Jag har utmanat dig i min blogg, http://mizca.se/2011/june/utmaning-jag-som-van.html..

Om du antar dig så hojta till ;)

2011-06-01 @ 20:34:56
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Jenny i mammagruppen

Åh! Härliga bilder!!!!



Vi måste ses snart! Anna också! Tänkte på en sak, du måste gått ner massvis med kilon sen du började på det där vad det nu hette... något program?



Ska bli spännande att se den "nya Emma"!!



KRAMAR

2011-06-01 @ 22:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback