Om...

Om jag inte va dum i hela huvudet så är jag det nu.. Alla hjärnceller har dött ut av allt pluggande med väntevärde, varians, binomial, approximation.....osv....
Jag har svårt att tänka fram att fredageftermiddag faktiskt kommer inträffa, att stunden då tentorna är över... Och då att tänka att jag bara tentar av första halvan av statistiken och resten börjar på måndag igen får mig att må lite dåligt ;-)
Ge mig SOMMAR!!!

Annars, barnen bråkar för fullt just nu, vill inte att mamma ska plugga alls. Tror det bölrjar bli dags för kvällsmat så trötta pojkar kommer i säng i tid idag =)
Sen blir det TV och kasta sig i soffan, jag är helt slut.,,,

Undrar om hjärncellerna vaknar till liv av slappande och mys?!


Kommentarer
Postat av: Mizca

Du är duktig så tentorna kommer gå galant.. det lovar jag.. eller, det vet jag. Jag känner ju dig =)

2011-03-16 @ 18:57:27
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Sofia

Heja dig! Det ÄR snart sommar och då ska jag bjuda på en strawberry daiquiri :-)

2011-03-17 @ 09:03:46
URL: http://www.dulcisvita.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback