Måndagslistan.....

Längesen nu så här kommer en lista =)

Idag Måndag 13 Juni är jag glad för....

*Solen strålar ute!
*Minsta pojkarna har nu sommarlov och inget mer dagis på 10 veckor *frihet*
*Fick äntligen en dejt med älsklingen igår och kollade på nya Pirates filmen =)
*Hade en mysig lördag som bjöd på promenad med fina Angelica och trevlig kväll med Mamma & Pappa
*Hugo har sin första skolavslutning på Fredag
*En rolig vecka att se fram emot med massa aktiviteter
*Picnic & lek och bus på Vallarna ikväll
*Jag och Johan har idag varit ett par i nio år *kärlek*
*Vi åker snart på semester till Lalandia
*Det är SOMMAR!!!!

Så, vad är du glad för idag??


Kommentarer
Postat av: Mizca

Grattis.

2011-06-13 @ 11:03:03
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Mizca

Kom på mig själv med att vara irriterad över att ni har flyttat! Nu kan man inte bara åka ner och sätta sej på altanen och snacka skit längre!

Nu är det svårt med det, nu måste man planera! Och eftersom ni har planer på helgerna och jag jobbar på dagarna är det svårt, svårt...

Vill ha 9 juli nu så vi kan ses..

2011-06-13 @ 12:57:17
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback