Snö, snö och åter snö =)

Trettondagen idag och alla lediga här hemma förutom pappan som skottar snö ;-)... Skönt att det är sista dagen idag ialla fall. Kl 16 är hans snöjour över för denna gången, ska bli sköööönt =)
Vi här hemma känner oss totalt insnöade... Massor med snö!! Vet inte om jag sett så mycket snö någon gång?! Tar det inte slut någon gång?

Så idag får det bli att sysselsätta sig här inne. Kanske ska ta och städa bort julen.. Hade varit riktigt skönt att fått slängt ut det barrande trädet =)

Helfarten lunkar på framåt, är inne på dag 4 idag och kunde inte låta bli vågen idag... -5,5 kg på dessa dagar (och JA jag vet att det mesta är vätska men det känns riktigt bra ändå =)). Motiverar mig att låta bli maten ytterligare ett tag!! Igår var en sån riktigt jobbig dag nämligen, allt som alla åt såg jätte gott ut. Vet att det va så här förra gången med men att det går över snaaart så bara att härda ut och göra extra mycket mental träning!!
Min förkylning är äntligen bättre så snart får det bli lite träning med *underbart*

Nu ska jag mysa med mina tre små pojkar.. Ha det så underbart i snön =)

Kommentarer
Postat av: Mizca

Det var mer snö förra året vill jag minnas, iallafall hos oss !! Men fortsätter det såhär lär det komma mer.. fy fan!



Jag vet inte, försöker få tag på tandläkaren (som kommer tillbaka på måndag) för att byta tiden. Skall ge henne förslag om varannan fredag nu eftersom Andreas inte jobbar då så passar det bra.. (spar vi bensin på).. tyvärr kan det inte bli i januari är jag rädd för det har vi inte bensin till.. bläää..



Kan ni någon fredag i febr?

2011-01-06 @ 11:40:14
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Fia

Så duktig du är som kan låta bli mat när alla andra äter! Och -5.5 kg är ju en riktig bonus även om det mest är vatten :-) Det sporrar ju en att kämpa ännu mer! Det är ju den första tiden som är värst, sen går det av bara farten. Hejaheja!

2011-01-06 @ 11:49:49
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback