blöt tidning,.....

*gahh* trodde jag skulle bli galen när jag vaknade idag. Vårat tidningsbud måste vara helt pantad... Idag var ytterligare en dag då han bestämmt sig för att bara slänga tidningen i snön och inte i brevlådan. Och JA vi har skottat ända fram till brevlådan.... Så jag bestämmde mig för att börja skotta ännu mer så han verkligen kan köra en bra bit på trottoaren för att lägga i tidningen. Och snön va jätte tung nu när det REGNAR på allt och blir jätte tungt =(... Men nu kan han han inte lägga tidningen på marken för då blir det inte kul för han ;-).

Annars så är det lördag idag.. hela familjen är hemma *mys*.. Johan är ute och städar i garaget, teo sover, Hugo och Oliver kollar på TV och jag pluggar... *bläää*.. Skriver en rapport om min VFU och sen har jag en uppgift som jag försöker att lösa för att sen redovisa på måndag men jag fattar inget alls... *suck*

Gick förresten jätte bra för Teo och Oliver att sova i sina "nya" rum. Teo somnade runt sju och sov ända till halv nio helt ostört vilket jag inte tror hänt på flera månader... Blir mycket bättre sömn när de inte stör varandra!!

Ikväll ska vi hem till Ida & David i deras fina hus vilket vi ser väldigt mycket fram emot =) Ska bli jätte kul!
Imorgon blir det ännu mer pluggande och sen på EM kommer Angelica & Oscar hit och dricker lite kaffe *mys*.
Riktigt trevlig helg detta! Skönt att bara ta det lugnt ibland...
Vad hittar ni andra på?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 04:36:56
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback