Storm och Jobb

Tisdag morgon idag och blåser full storm ute, fick riktigt hålla sig stadigt för att inte blåsa bort ;-)
Barnen är lämnade på dagis/skola och jag har fått i mig lite frukost så det börjar bli dags att bege sig mot skolan. Sen blir det föreläsning i ett par timmar innan jag tar mig en runda på gymmet för att sen fortsätta plugga lite innan det är dags att åka hem ;-)

Börjar få en liten längtan efter att jobba nu.. Hade varit så skönt just nu med ett litet break från skolan, hoppas att jag får ett sommarjobb så jag har något att göra i sommar när det inte är någon skola..
Blev riktigt frestad igår när Ida frågade om jag kunde vikariera denna vecka, hade varit riktigt trevligt!! Bara så typiskt när man känner att man inte kan missa denna veckan i skolan, missade juhh tyvärr en hel del förra veckan då barnen va sjuka...

Dags att släcka ner datorn och ge sig ut i stormen!
Trevlig tisdag på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback