Sjukling =(

2 Februari idag och har återigen varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen ;-).
Kom på mig själv idag med hur lätt det är att bara låta dagarna gå och vara så inne i sitt egna, alla "måsten". Som idag tex. Teo spydde i natt och vaknade idag med över 39 graders feber. Enda jag fokuserade på va allt jag måste göra idag; skola, möte, träning osv. Och hur dåligt det passade att han blir sjuk. Varför tänker jag så??
Viktigast att barnen mår bra och är de sjuka vill jag va hemma med dem. Så jag släppte allt och får ta tag i allt när min lille kille är frisk!!
Vill inte stressa iväg...

I helgen hade vi det riktigt trevligt. I fredags var jag på tjejfest med de bästaste flickorna!! Helt underbart trevligt! Bowlade, drack gott och skrattade massor!! Tack tjejer för den kvällen!

Resten av helgen sen firade vi svärmor som hade öppet hus då hon fyllde 50. GRATTIS!! Mycket trevligt var det och skönt att komma hemifrån lite när Johan ändå passade på att vara lite ledig *myyys*. Men snart ska vi fira svärmor ännu mer då vi åker iväg nästa helg *trevligt*

Nu börjar det bli dags att fixa lite lunch här... Teo sover så gott men då han kräktes i natt och jag inte visste om det är kräksjuka så är alla pojkarna hemma. Många som är hungriga =)



Kommentarer
Postat av: Emma Larsson

ser sååå fram emot nästa helg när vi ska iväg=)

men skriv inte så mkt om det eftersom mamma kanske går in och läser din blogg oxå. hon är ju så jäkla nyfiken=)

2011-02-02 @ 12:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback