Alla Hjärtans dag!!

Egentligen så tycker jag att den här Hjärtans dagen är lite löjlig... För det är ju handlen som vill få oss att konsumera en massa chocklad och blommor... MEN samtidigt det är ju en fin dag att faktiskt kunna visa de nära att man älskar dem (även om jag tycker man ska göra det VARJE dag).


Vi brukar "fira" genom att köpa något till varandra och äta något gott. Men i år så hade vi faktiskt planerat att inte fira, Johan skulle jobba jätte sent...
Men när jag hämtat barnen på dagis/skola igår tänkte jag att vi skulle fira lite ialla fall så vi bakade muffins. Barnen va jätte duktiga och klarade det mesta själva!! Sen åt vi kvällsmat och fikade tillsammans innan de gick och la sig *myyyys*

Men sen överraskade Johan genom att komma hem tidigare (runt sju) så vi kunde äta middag tillsammans och Johan tände massor av ljus överallt. Så mysigt!! Och trots att vi inte köpt något till varandra så blev det en av de bästa dagar =)

Så, firade ni gårdagen på något sätt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback