T.G.I.F.

Och så va det äntligen helg igen!! Skolan är slut för dagen och snart ska barnen hämtas sen blir det en eftermiddag med massa mys med mina pojkar innan det blir tjejkväll!! Mycket trevligt ska det bli =)

Imorgon ska vi nog äntligen kunna flytta in i vårat efterlängtade sovrum och sen blir det att påbörja renovering av vardagsrum... Så underbart!! Längtar så mycket efter helgerna då man vet att både jag och Johan är hemma och vi kan renovera för fullt!!! Kommer bli så fint när det blir klart!!! (och JA jag lovar att lägga in bilder sen för alla nyfikna ;-)).

Igår var det träning på gymmet för mig vilket var mycket trevligt. Det är ett riktigt lyxigt gym jag går på där de verkligen har ALLT (!!)...
Jag fick träffa en PT som gick igenom vad jag ska tänka på och hur jag borde lägga upp min träning! Hon ville att jag enbart ska fokusera på kondition och fettförbränning just nu då jag enbart äter 500 kcal om dagen och det är alldeles för lite för att min kropp ska orka bygga muskler.

Jag ska framförallt fokusera på grupp träningarna samt några maskiner som man tränar kondition (och liiiite styrka) som dessutom är skonsam mot alla muskler och leder. Vilket känns väldigt bra!! Det är så jag faktiskt längtar till nästa träningspass =)

Nu ska jag plocka lite här hemma innan jag åker och hämtar buspojkarna =)
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback