Pluggdag...

Hur ska jag överleva denna höst?! Känns väldigt hopplöst just nu... Har riktigt svårt att förstå denna matten vi håller på med just nu med Integraler och primitiva funktioner.... Svårt när man är uppe på denna nivån med där det inte verkar finnas någon som är kunnig och kan förklara.... *hjälp*.

Så idag är det pluggande som står på schemat ett par timmar till innan jag ska hämta barnen och får lite besök *mys*.

Igår var det föräldramöte på Hugos skola. Väldigt intressant att få veta vad de gör på dagarna och hur gruppen funkar. Summan av kvällen kan man väll säga att det verkar fortfarande inte riktigt har kommit in i ordningen ännu med klasser och sånt då de inte riktigt vet hur de ska dela alla barnen.. Hela 35 barn är de just nu!! De verkar dock satsa mycket på barnen och hittar på mycket roligt. Dock får de ingen idrott ännu vilket jag tycker är ett stort minus men förhoppningsvis ska rektorn snart fixa en tid till dem i idrottssalen...

Snart är det helg igen... Hugo ska få åka till sina Farmor & Farfar vilket han verkligen ser fram emot!!! För oss här hemma blir det nog renovering igen och plugg...

Nu ska jag desperat försöka läsa mina matteböcker igen........

Kommentarer
Postat av: Ida

Emma, vad roligt att du börjat blogga igen! =) Hoppas ni trivs i Getinge igen, vilken gata flyttade ni till? Ser att Johan fått jobb också, vart? Kul verligen att du verkar så glad och att allt flyter på, duktigt du är med vikten också!!!!

2010-09-30 @ 21:40:04
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: Cissi

Det suger verkligen att plugga-.- Har med en hög med böcker som ligger och väntar på mig.. Gaasch! Undviker den så gott jag kan HAHA!



Ha det fint!

kram

2010-10-03 @ 13:51:29
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback