Onsdag, ledig dag

Så var det redan onsdag och mitten på veckan, snart helg ;-)
Igår var det en lååång dag i skolan och sen snabbt hem och besök ha Annica, Lena och Emma. Mycket trevligt!! Inte så ofta vi ses nu så finns en hel del att prata om när vi ses. Jag hade köpt Ekströms färdiga Paj som man bara "häller i" formen och in i ugnen. Den såg ju inte lika god ut som bå bilden/reklamen men verkar ändå ha gått hem =), självklart åt ju inte jag något utan fick nöja mig med kaffe...

Idag är jag ledig från skolan och hemma och pluggar. Sitter här uppe för där nere håller kakelsättaren på att kakla vårat kök!!! Äntligen!!! Ska bli skönt att slippa ha ett halvfärdigt kök!!
Sen i EM, kommer mamma o pappa hit så ska pappa passa barnen medans jag och Mamma åker till Ge-kås!! Perfekt, pappa fxar mat till mina pojkar så det är klart när Johan kommer hem =). Vi blir verkligen bortskämmda!

I sovrummet håller vi på att lägga golv nu så till helgen ska vi nog kunna få ett sovrum! Johan köpte garderoberna och listerna igår så nu ska allt bara monteras!!

Och mitt projekt "Emma gå ner massa i vikt" flyter på... Spännd inför morgondagen då jag först ska väga mig på morgonen *spännande* och sen få träffa en personlig tränare på eftermiddagen för att lägga ihop ett träningsprogram!!

Nu dags att återvända till mina "vektorer" =)
En underbar onsdag önskar jag er ;-)

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack syster :-) Ja, jag är ju inte van vid att gå över så det känns fruktansvärt segt just nu. Jag hoppas att du har rätt och att det dyker upp en bebis imorgon, eller iallafall att det sätter igång...



Ser fram emot att få läsa om morgondagens möte och viktandet :D

Kram

2010-09-15 @ 17:04:25
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback