Nu är det dags,,,

,,att väcka min blogg till liv och kanske damma av den lite ;-)
Mycket har hänt sen sist och orkar egentligen inte ens summera allt men en liten snabbgenomgång kan vi allt ta...

*Vi har flyttat in, renoverat övervåning, nästan klart köket, börjat på sovrummet... Hoppas på att snart vara klara (för denna gången)!
*Barnen har börjat dagis/skola och det går jätte bra! Alla verkar trivas bra och det funkar bra med personal och allt...
*Jag har börjat skolan igen och vi har en vardag igen!!!
*Johan jobbar på och sliter som vanligt ca 50 timmar/veckan......

Något nytt som jag startat igång med just nu (och som nog kommer bli mycket av bloggens innehåll famöver) är att jag har startat ett viktminskningsprogram (IGEN). Denna gången håller jag på att gå ner i vikt med hjälp av Xtravaganza...
Just nu så innebär det att jag äter enbart deras måltider (3 ggr/dag) samt att jag tränar mer både fysikst och mentalt. Jag kommer gå i en grupp med andra överviktiga för att hjälpas åt att gå NER i vikt =)

Jag är nu inne på min 12:e dag.. Vägde mig efter 1:a veckan och det visade på -7 Kg!! Inte helt konstigt då det är ynkliga 500 kcal om dagen som jag intar. Så nu ger jag järnet!!
Tänkte använda min blogg här för att vädra mina tankar och skriva om hur det går!!
Var gärna med och stötta mig =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Yey, va kul att du har börjat blogga igen! Du får lägga ut lite foton på renoveringarna; jag är nyfiken på att se hur det ser ut nu :-D



Och WOW så bra det går för dig med xtravaganza, hur är det med hunger, sug och sånt? Hejahejaheja!

2010-09-13 @ 08:36:12
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel
Postat av: M i z c a

7kg är ju jättebra... duktig du är, fortsätt kämpa gumman!!

2010-09-13 @ 14:15:38
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!



kul att du bloggar lite igen! Har vart in kikat med jämna mellanrum...



jag har inte tagit tag i mitt bloggande så mycket sedan vi flyttade, hinner inte. Så mycket annat som jag vill göra för att komma iordning ordentligt :-)



Kram på er och skönt att det funkar med skola och förskola, det gör det här oxå och det underlättar verkligen allt!

2010-09-15 @ 23:41:55
URL: http://www

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback