Helg, underbart!!!

Varit i skolan idag, haft redovisning av vårat projektarbete. Känns som att det gick rätt så bra. Skönt att ha det gjort, lyckan var dok kortvarig då vi fick ett nytt projekt direkt när vi var klara....

När jag nu kom hem gick luften ur mig totalt, gud va trött jag är!!! Varit en händelserik vecka som försvunnit i ljusetshastighet... Det har varit massa skola och träning plus en hel del annat, så nu ska vi riktigt njuta av helgen!!
Imorgon får vi besök av ett par som också är nyinflyttade i Getinge och sen ska Johan åka på firmafest så då ska jag ha mys här hemma med några bra tjejfilmer =)

Roligare än så här blir det nog inte idag!!!
Trevlig helg allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Tackar tackar!

Ja, jag har fått tillbaka motivationen, tror jag! Tänker som så att det är bättre att plugga nu när jag ändå inte har något arbete och dessutom inte har någon direkt inkomst eftersom det kommer förbli så om jag får CSN! Hade vart värre om jag fick ett jobb där lönen kanske var på 13.000:-.. då hade jag fått gå ner i pengar och det är svårare att göra än vad läget är just nu! Dessutom kanske det är svårt att ta tjänstledigt i 3.5år från ett jobb och i värsta fall hade jag fått säga upp mig själv och då finns risken att jag återigen kommer i denna fällan!



Så, vi får se. Skall även ev. söka barnskötarutbildning. Allt är bättre än inget.

2010-09-25 @ 19:06:44
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback