Tentavecka

Idag har jag varit på utvecklingssamtal med Hugo på hans skola. Mycket spännande att få en inblick i vad han gör och hur det går för honom.
Hugo har anpassat sig jätte bra till skolan och har många vänner. Inte bara bunden till en utan leker med de flesta. Han räknar mycket matematik och kan nästan hela alfabetet nu!! Stora killen!!

På fredag är det dags för tenta i våran Vektorgeometri kurs, har redan samlat 7 poäng så behöver bara ha 5 poäng på tentan för G men man vet ju inte hur svår tentan blir så nu är det pluggande för fullt som gäller!!! Sen nästa fredag har vi tenta på nästa kurs så det blir ingen vila emellan direkt... Men sen får jag äntligen ut och praktisera i 5 veckor!!! Underbart!!!

I helgen tar vi dock en paus och åker till Stockholm. Ska bli riktigt skönt och jätte kul!!! Längtar efter att få komma iväg lite!

Vill avsluta med att uppmana alla gå in på svt play och kika på senaste avsnittet av Uppdrag Granskning, "De förlorade barnen". Jag kollade tyvärr på detta igår och blev både förtvivlad och förbannad!!! Är otroligt stolt över att flyttat FRÅN Marks kommun. Så får det verkligen inte gå till!!!!!

Kommentarer
Postat av: David

Ska ni också till Sthlm? Ska upp på möte på lördag så vi kanske ses ;)

2010-10-26 @ 16:43:45
Postat av: M i z c a

Risken är väl dock att det har skett/sker på andra ställen än Mark också, bara att det inte har uppdagats.. (än).

2010-10-26 @ 18:15:36
URL: http://www.mizca.se
Postat av: ida

Tänkte att det här kunde intressera dig, skriva produktrecensioner och samtidigt få betalt för det? Gratis att registrera sig såklart, och det enda man gör är att man betygsätter och recenserar vad man vill! själv har jag just recenserat min nya mobiltelefon, Ge-Kås, Lindex Online, Bugaboo Åkpåse, Rom - som resemål, Apollo, Philips Babyvakt....ja, allt går att recensera! :-)

Många får lätt ihpå en usenlapp i månaden! Vill du testa? Kolla bannern i min blogg! =)

2010-10-27 @ 20:35:53
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback