Drömmer...

Ja, jag drömmer mig bort, till en plats där man kan vara helt ledig. Bara jag och Johan, lediga någon dag. Utan barn och utan alla måsten. Bara hitta på något kul och kunna umgås... Detta senaste halvåret har minst sagt varit intensivt med flytt, renoveringar, massa jobb/skola... Fullt ös hela dagarna innan man stupar i sängen ;-)... Det har absolut varit värt det men jag är sååå trött....
Just nu är det väldigt mycket... Men snaaaart måste det vara vår tur att göra något kul... *den som väntar på något gott*... (Får väll kanske bli till våren någon gång, om ett par veckor börjar Johan jobba även på helger så man får väll passa på att njuta av att ses nu ;-))..

Inte meningen att ses som ett depp-iinlägg även om det nästan blev det nu *s*... Menar bara att jag läääängtar iväg...

Jag är dock otroligt nöjd över vårat fina hus som verkligen börjar bli bra... För varje dag som går så blir det mer och mer "ett hem"...
Planerar för fullt hus jag ska möblera vardagsrummet som kommer bli sååå fint =)

Nu dags att skaka av sig alla tankar och förbereda hjärnan för massor av matematik hela dagen!!!




Kommentarer
Postat av: David

Du får skicka hit barnen så får ni ledigt.

2010-10-05 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback