När man inte trodde det kunde bli värre....

Jag har sen låååångt innan vi flyttade haft problem med mitt ena öra. Det har varit ett störande ljud hela tiden och ibland gjort ont. Så i Maj var jag och spolade öronen och det blev lite bättre...
Men sen fortsatte det och jag har nästan vant mig vid det, till för någon vecka sen då det började låta ännu mer och jag märkte att jag faktiskt knappt hör något på det örat ;-)

Så igår besökte jag läkaren för att kolla upp detta. Visade sig att jag har inflammation i hörselgångarna... Fick örondroppar på recept som ska användas tre gånger om dagen i ca 1 vecka...
Började igårkväll och har nu droppat två gånger... Och det låter mera!!! Det slår lock för öronen och ljudet "liksom bubblar"... Håller på att bli tokig!!!!!!!
Antar att det är medecinen som faktiskt verkar så men det är sjukt jobbigt!!!

På detta ska man försöka plugga och skriva tenta imorgon =(....
Önskar jag kunde trycka på en off-knapp en liten stund... Jag blir tokig!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch, det där låter inte alls kul :-( Hoppas att det bli bättre väldigt snart.

Kram!

2010-11-04 @ 16:47:17
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel
Postat av: Emma Larsson

du ska bara vara glad att det bubblar och knäpper för då vet du att det blir bättre. beter sig på samma sätt när du har öroninflammation. hoppas det går över snart då så du kan plugga ifred=)

2010-11-05 @ 11:21:50
Postat av: Ida

Åh vad roligt! Du kan väl hälsa så jättemycket från mig!!!!!!!

2010-11-06 @ 10:57:16
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback