Rätt så dåligt

Jag är riktigt dålig på det här med uppdateringar! Älskar att läsa bloggar och tycker det är så kul när alla andra uppdaterar men själv är jag jätte dålig på det!
Just nu är det som vanligt mycket med skolan och har precis suttit och skrivit klart en uppsats och tänkte att då kan jag ju lika gärna uppdatera här med ;-).

Har börjat röja ut en hel del här hemma med. Alla förråd är "städade" och sorterade. Mest vemodigt var nog att röja bland alla babysaker. Har plockat ihop en massa grejer som vi inte ska flytta med. Lite har jag dock övertalat Johan om att få ta med men resten typ 5 flyttlådor kläder, 1 säck ytterkläder, spjälsängar och alla andra saker ska mamma o pappa ta med så mycket som möjligt av till systrarna i Stockholm och resten får vi göra av på andra sätt ;-).
Kan konstatera att barnen blir stora alldeles FÖR fort. Vart tog bebistiden vägen????

Idag är det 31 dagar kvar sen är vi officiellt halläningar igen!!!! Helt otroligt spännande!! En jobbig tid blir först med renoveringar och så men sen blir det nog riktigt bra!!
Har stirrat mig tokig på IKEA's kök men nu har jag målat upp det bra i deras "home planner" hoppas bara att det funkar lika bra i verkligheten som på min bild ;-)

Tack alla ni som stöttar oss i det här och kommer med råd och hjälp! Trodde aldrig vi skulle få sånt här stöd! Ni är guld värda! Älskar er!




Kommentarer
Postat av: Fia

Man samlar på sig en hel del under bebistiden, det krävs ju nya och större kläder helahela tiden :D Vi åker förhoppningsvis söderut snart och kan hämta lite fler grejer...och så måste vi ju kika på det nya huset. Jag är ju så nyfiken att jag nästan spricker! Jag hade gärna hjälpt till med renoveringar, men jag kan knappt röra mig utan att det gör ont :-/ Men jag dyker upp med ett glatt humör istället :-D



kram

2010-05-21 @ 09:35:20
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback