Födelsedag & spolning

Idag vill jag passa på att säga GRATTIS till min höggravida lillasyster Annie =). Hoppas du får en jätte trevlig födelsedag och att vi kan ses så fort din lilla bebis tittat ut ;-)

Måndag idag igen och jag har pluggat massor men även hunnit vara på vårdcentralen och spolat mina öron =(, inte jätte roligt direkt men ett jobbigt ont då jag lääänge hört dåligt och haft konstiga ljud i örat. De är dock inte helt borta ännu men förhoppningsvis snaaart!!

Nu ska jag närsomhelst åka ner och hämta barnen på dagis för att sen köra ner till underbara familjen Wellsfält och mumsa lite kvällsmat och umgås *mys*

Ha det underbart allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Annie Kramer

Tack Emma gullet :) Hoppas med vi kan se snarast!



Ajaj infektion? :O

2010-05-24 @ 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback