Händer

Mycket som händer och sker just nu och långsamt ser vi ljuset i tunneln. Har så mycket att vara tacksam för just nu, det är otroligt vad allt kan vända från att varit nere på botten totalt ;-)

Johan har fått jobb!! Och det är ett jobb som han verkligen vill ha och som inte är allt för långt ifrån vårat nya fina hus =). Känns skönt för ekonomin att få en stabilitet och sen att jag slipper ha Johan hemma känns också bra då han blir rastlös som bara den av att inte göra något alls ;-)

Vårat hus är sålt. Ett trevligt ungt par härifrån Björketorp har köpt det. Vi har skrivit papper och den 24:e Juni flyttar de officiellt in. Så packning är påbörjad och vi kan knappt vänta tills vi äntligen får flytta in det nya huset!! Tror detta kommer bli jätte bra!

Påsken va lugn, trevlig och härlig. Vi har bara njutit av att va hemma hela familjen och tagit hand om varandra. Imorgon börjar allvaret för hela familjen med Jobb, skola och dagis och det blir en tuff vecka med mycket som händer. Men det är otroligt skönt att komma tillbaka till en vardag igen.

Idag är barnen iväg med Marica i Falkenberg och blir bortskämda som bara den! Så snällt av dem att ha barnen idag så de får göra något roligt medans jag passar på att plugga och Johan är på Elmia och kikar på bilar =).

Nu ska jag fortsätta att plugga. Har MASSOR av matematik som ska pluggas in och det är verkligen fullt upp fram tills 28:e Maj då jag får sommarlov. Så allt fokus på skolan nu!!!

Ha det underbart alla vänner!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är sååå himla underbart att det har vänt för er nu! Jag blir liksom varm i hjärtat när jag läser om hur allt bara faller på plats <3 Jag gissar att det kommer gå lika bra med studierna :-)

Ni är värda all lycka och jag längtar tills vi kan komma ner och kika på ert nya boende (och ta med oss lite bebissaker hem...)



Många kramar från storayster

2010-04-05 @ 20:45:29
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback