Underbara möten!

Helgen försvann snabbt som attan (som allt annat). Hade dock otroligt trevligt!!
I Lördags kväll kom Marica & Andreas förbi så vi käkade pizza, smaskig dessert och lite godis *mums*. Pratade massor och skrattade ännu mer. Även Tobias kom förbi en stund och då blev det ännu mer pratande och massa skratt!! Måste göras om snarast!!!

Igår fick Johan äntligen bytt generatorn på sin bil (som JAG varit så duktig o inhandlat till honom ;-)), sen kom Emma & Anders förbi och bjöd på fika, tack för det!!! Alltid trevligt att träffa er, längtar efter er direkt när ni åkt =) Tack för det.
Efter det åkte vi hem till svärföräldrarna och blev bjudna på ostbricka *smasken*. Väldigt trevligt trots att barnen blev en aningens trötta ;-)

Sen idag började vardagen med besked igen och det va upp och hoppa klockan fem för att lämna barnen på dagis kl 06:30 och sen bege sig till skolan för Mentors möte =), måste tillägga att vi har världens bästa Mentor!! Har bara träffat honom en gång i 20 minuter tidigare men idag kunde han alla namnen på oss redan när han kom *imponerande*, han jobbar normalt på kattegattgymnasiet som mattelärare, och han måste va en omtyckt lärare. Hoppas jag kan bli lika duktig och förstående =)

Kännde mig stolt när jag va den enda som löst uppgiften han gav oss förra gången (en matteuppgift så klart) *klappar mig själv på axlen* (försöker att inte tänka att det beror på att jag är äldst i klassen *s*).
Fick ett häfte med massa nya uppgifter *niiiice*

Ikväll blir det Oriflame träff i Rydal för att titta på nya produkter och ha det trevligt. Även Carin Da Silva kommer dit så det ska bli väldigt roligt!!

Nu är barnen gnälliga så får mysa lite med dem innan jag ska iväg igen ;-)
Ha det bäst!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vet varför det bara var du som löst uppgiften - du är ju bäst! Det har inget med åldern att göra :-) Och jag skulle kunna satsa några kronor på att du kommer bli en väldigt populär lärare...

kram

2009-09-22 @ 09:56:13
URL: http://fundilerar.be/tegeback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback