Livet leker

Just nu känns det som att livet är på topp!! Vissa små detaljer saknas ännu men jag mår så bra och känner mig helt otroligt lycklig!!

Svårt att sammanfatta allt i ett bra inlägg så vi gör en liten lista istället;
* Skolan har börjat och det är MASSA att göra och läsa men så roligt!!!
* Jag hade en underbar tjejhelg med shopping (Jag har verkligen handlat mer kläder än på flera år), skratt, massa prat, god mat och inte att förglömma en hotellnatt och spa på ett av de bästa hotell jag bott på, kan varmt rekomendera Grand Hotell i Helsingborg!
* Jag har världens bästa familj!! Skulle inte vilja byta bort dem för något i hela världen!!
* Mina vänner!! Behöver inte berätta vilka ni är, de vet ni!! Ni är bäst =)
* Jag och maken har på söndag varit gifta i ett år *love*
* Livet är helt enkelt fantastiskt just nu!

Tack för det =)
(ett väldigt ego inlägg för övrigt men jag känner bara för det nu ;-))

Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Hej!



Kika gärna in hos mig, har 3 barntävlingar igång nu

2009-09-03 @ 23:24:52
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: ida

Härligt! Gött när livet leker!

2009-09-08 @ 11:35:30
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback