Diet (igen!!!)

Så va det dags igen (tänker mååånga av er nu ;-)), nu ska jag gå ner i vikt!!!
Jag startade idag (igen) och nu är det SMÅ portioner mat som gäller, mer motion och lite hjälp av Oriflame ;-)

Oriflame började med en WellNess serie för ca ett år sen som ska hjälpa folk som vill gå ner i vikt. Tyckte jag lät som något för mig så till lunchen och kvällsmaten tar jag ett glas av denna dryck. Har aldrig någonsin testat någon sån här variant tidigare men någon gång ska ju vara den första. Det smakar inte gott så jag håller för näsan och dricker men det ska nog gå det med, som tur är dricker man ju inte så mycket varje gång ;-), och funkar det så är det värt det *s* (Du kan läsa mer HÄR)

Någon mer som testat något liknande som kan berätta om erfarenheter??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback