VFU vecka nr 2

Ja då va det måndag morgon igen och barnen är lämnade på dagis, jag har packat allt jag ska ha med mig och om en timma går tåget mot Falkenberg för ännu en VFU-vecka. Dagarna går helt otroligt fort och det är jätte roligt även om det är tufft, jag har varit helt slut och verkligen bara jobbat, pluggat, ätit och sovit. Men det är med glädje som jag ser fram emot ännu en vecka!

Helgen har varit väldigt trevlig! Blev en hel del barnklädesshopping i lördags och massa städande och tvättande igår! Har varit härligt att bara ta det "lugnt".

Någon som märkt av att det snart är november?! Redan?!
November i vår familj betyder massa födelsedagar ;-), smygstartar med systerdottern Moa den 30:e oktober och sen fyller jag, Hugo och pappa under november så mycket kalas blir det =)
Jag och Hugo har tänkt fira oss den 14:e november i år med lite kalas! Då är ni som vill välkomna (meddela bara någon vecka innan om ni kommer ;-)).

Nu snart dags för skolan!
Ha en underbar måndag!


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Så Hugo skall inte ha på Söndagen?

2009-10-19 @ 11:37:05
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Fiafilur

Jag jobbar den helgen :( Har bara 3 semesterdagar kvar att ta ut i år och måste ta ledigt över julen oxå (eftersom jag givetvis ska jobba över hela julen... igen). Så jag vet inte om jag kan lyckas byta bort den helgen eller om vi dyker upp nån annan helg istället och firar er. Men jag hojtar när jag vet ;-)

2009-10-22 @ 13:25:35
URL: http://fundilerar.be/tegeback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback