Nervöst möte ;-)

Oj nu blev jag nervös!! Nästa vecka är det dags för min första VFU (praktik) och det är i stort sätt det som hela denna kursen bygger på så det är ju viktigt att man klarar detta. Men det ska samtidigt bli väldigt kul!! Det är ju trots allt för detta som jag går utbildningen!!

Imorgon är det dags!! Pratade precis med min blivande VFU-lärare som jag ska ha nu ett tag om allt funkar, och vi ska ses imorgon fm och prata igenom tider och lite vad han sysslar med. Denna läraren har både vuxenutbildning och gymnasiet så det ska bli kul att testa på båda delarna. men det är nervöst nu innan man ska iväg första gången, men det kommer nog att gå jätte bra =)

Nu ska jag nog sätta mig och plugga lite i min mattebok från gymnasiet så jag fräschar upp mina kunskaper, känner sig lite ringrostig. Va ju trots allt 5 år sen jag läste matte sist =(.

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Nej inget nytt men jag är fortfarande besviken på TW och tänker inte köpa några produkter från TW i framtiden! Inget emot ditt säljande utan det är bemötandet från personalen på lagret samt deras konstiga prat som jag stör mig på !!



Dom påstår att det inte skall hända, att man kan köra i diskmaskinen upp till 80grader men dom förstår inte hur min har kunnat deformerats! Enligt dom måste locket ha legat emot något som blivit för varmt men Andreas kollade ju det eftersom du sagt i bärjan av mitt säljande att det inte får ligga emot samt skall ligga där uppe.



Lycka till på mötet.

2009-10-08 @ 10:06:07
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback