Fredag morgon...

Fredag morgon och jag har hittat en ny bokhög som jag har bäddat in mig i. Men denna gång känns det mycket bättre för det är Matteböcker!!! Jag förbereder mig med andra ord för nästa vecka då min VFU startar ;-)!!
Träffade min VFU-lärare på Falkenbergs Gymnasieskola igår och det va absolut inget att va nervös över!! En jätte trevlig Mattelärare som jobbat på skolan i många år och även varit ansvarig för matten i flera år! Jag fick med mig Matteböcker, schema och lista på vad de kommer att göra på lektionerna samt nycklar så jag kommer in på skolan!!
Ska bli jätte kul! Vill ha måndag nu!

Idag blir det alltså mattepluggande och så ska jag köra ner till Försammlingshemmet och lämna in kläder till klädförsäljningen som kommer va nästa lördag mellan 10-12:30!!
Så alla med barn, åk till Björketorps Församlingshem nästa lördag! Barnkläder till riktigt bra priser!!

Hämtar nog barnen tidigt idag så blir det fredagsmys sen med mina fyra underbara pojkar!! Kan det bli bättre?!
Vad hittar ni andra på en så här fredag?

Kommentarer
Postat av: Fiafilur

Oooh nu blir jag nyfniken - vilken lärare är det; vad heter han? :-) Och förresten njut av VFU:n; det går fortare än man tror!

2009-10-09 @ 10:20:16
URL: http://fundilerar.be/tegeback
Postat av: Fiafilur

Visst vet jag vem den läraren är :-) Jag hade honom i matte och naturkunskap på komvux för (huga!) 10 år sen. Han är en helt fantastisk lärare; du har tur som fått honom som handledare! Det var roliga (och mycket lärorika) lektioner som jag fortfarande minns :-D

2009-10-09 @ 11:46:34
URL: http://fundilerar.be/tegeback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback