Stolt mamma =)

Idag är jag extra stolt över att va mamma! Har varit på utvecklingssamtal med Oliver och tänk att en sån liten stund kan göra så mycket för ens välmående =).
Skolade ju in Oliver i april så det är ju inte så länge han hunnit va där och det känns ju alltid lite konstigt första tiden man lämnar sitt barn innan man vet att allt går bra.
Så här sa de på dagiset:
*Inga alls problem med Oliver
*Han gillar att testa nya saker
*Ett av de lugnare barnen
*Han visar stark sympati om några av de andra barnen är ledsna
*Bra utvecklad i tal & motorik
*Älskar att sjunga o sjunger med till alla sånger under samlingen


Jag är verkligen jätte stolt! Kommer leva på detta resten av dagen =)
(Självklart är jag ju stolt över alla mina tre pojkar!)

Om 2½ månad går alla barnen på dagis och min föräldraledighet är över... Lite med skräckblandad förtjusning... Härligt att få börja plugga men vemodigt att inte va hemma med barnen längre. Men tror det kommer gå jätte bra!

Kommentarer
Postat av: ida

Hej!



jag kom på att jag slutar 5 på fredga men jag åker direkt från jobbet så jag kommer så fort jag kan. jag kanske blir en 10-15 minuter sen, men så vet du det i alla fall.



är det något speciellt jag ska ha med förutom mat, dryck och paket?



ska bli jättekul!





kram kram

2009-05-27 @ 13:16:41
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Jag förstår att du är stolt. Det har du all anledning att vara. Mormor är också stolt. Tänk att vi har döttrar som skapar såna fantastiska barn, tillsammans med sina män förstås ;-)

Kram från mamma/mormor

2009-05-27 @ 21:48:16
Postat av: Fia

Klart du ska vara stolt! Du (och Johan) har ju gett liv till tre underbara pojkar :-D Det kommer gå superduper för dig att börja plugga; det är jättekul!



Kram!

2009-05-28 @ 07:42:47
URL: http://www.fundilerar.be/tegeback
Postat av: ida

Hej igen!



Glömde fråga om det är typ grillmat eller vanlig "inomhusmat" man ska ha med?

tänkte bara kolla hur ni andra hade tänkt.



kram kram

2009-05-28 @ 11:52:17
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback