Längtan efter Mammablogg Galan!!!

Idag fick jag en posetiv överraskning när jag kom till brevlådan!! Idag kom inbjudan till Mammablogg galan till mig!!! Och det va då ingen dålig inbjudan;


Väntar man sig ett litet kuvert och får ett så här stort paket ;-)


Detta va vad som fanns i;
Blöjor från Libero med tiger moriv på (vi använder enbart Liberos blöjor på våra pojkar så detta va kanon, perfekt storlek till Teo)
Tröja med Tigertryck från Libero (Passa perfekt på Oliver som blev överlycklig, han älskar de nya blöjorna med tigrar)
En skiva från Libero (ej hunnit undersöka ännu)
Fakta om Liberos nya blöjor
Kuvert till mig med inbjudan samt information inför galan!!

 
Det otroligt fina inbjudningskortet!! Redan nu känner man sig otroligt bortskämd och hedrad, nu längtar jag...


Blev tvungen att visa en bild på Oliver oxå i sin nya favorit tröja =)

Tack till alla som varit med och fixat med denna inbjudan, jag längtar otroligt nu och det ska bli sååå kul att få träffa alla er mamma bloggare!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Åååh visst längtar man!

Vilket paket du fick! Iom jag inte har små barn fick jag ett kuvert! Men det var lika kul det! :D

Ska bli skoj att träffas i juli!



Kram!

2009-05-05 @ 19:48:56
URL: http://minstorafamilj.wordpress.com
Postat av: Theos Mamma

Fin tröja! :) Det är samma tiger som på Liberos design-blöjor väl?

2009-06-01 @ 22:48:48
URL: http://ginis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback