Fredag =)

Jag älskar fredagar!! Så underbart med några dagars helg och bara vara =)
Ikväll blir det vanliga fredagsmyset med Tacos och någon film, blir nog lite tråkigt dock för en Hugo kommer saknas då han ska på Cirkus med Johans Farmor ;-)

Veckan har försvunnit snabbt som vanligt =(. Ibland önskar man att man kunde stanna tiden ett tag och andas (som jag sagt så många gånger innan). Börjar bli dags att planera sommaren nu. Hur ska man lägga upp Johans semester och vad ska vi hitta på?! Vad ska ni andra göra i sommar?

Väldigt inehålls fattigt inlägg men så är det ibland *s*
Nu ska jag hänga upp min tvätt och sen ska jag hämta bus pojkarna på dagis =)

Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback