Det blir en dag på stranden...

Önskar jag kunde säga det ialla fall. Sugen på att lasta in barnen i bilen, packa en picknickväska och spendera dagen på stranden. Det enda som stoppar mig är väll vädret så jag får nog vänta tills det är några grader varmare ute och sol =)

Tiden bara springer iväg och snart är sommaren här på riktigt.
Helgen som var försvann i ett nafs med Gökotta, fest för andreas m.m. Men roligt hade vi!!

Idag ska jag iväg till Linda på smyckesparty och imorgon blir det klädparty hos Johanna för att på torsdag åka på Tupperware träff. Sen på fredag är det dags för tjejkväll!!! Är ni laddade tjejer?? Ska bli kul att ses igen!
Fullt upp men det är bara roligt!!!

Fick förresten ett brev från CSN igår om fler saker jag skulle fylla i men fattar inget...Vad f*n menas med period 1 o 2.. är det hösttermin o vårtermin eller vadå? någon som kan hjälpa mig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback