Magsjuka och Partylite

Veckan är i full gång och massor att göra hela tiden =). Men det är roligt!! Kul att lära känna lite nytt folk, behövs verkligen för att höja trivsel standarden i Björketorp *s*. Jag är en extremt social människa som helst vill ha sällskap hela tiden så som det är denna veckan är fantastiskt roligt!!!

Igår hade jag först mammagruppen på besök (Anna & Jenny), hade jätte trevligt och bestämmde att vi snart skulle ta och ha 1-års kalas gemensamt för våra små barn. Ska bli jätte mysigt =). Hoppas vi kan ses snart igen och planera lite mer *mys*.
De va här i några timmar och barnen lekte på som tokar (både de stora och små) så när de väl åkt hem somnade både Oliver och Teo som stockar så det blev en luuugn eftermiddag =).
Vid fem kom Annelie och hämtade mig och vi begav oss mot Halmstad för att gå på en Partylite träff. Va jätte trevligt. Vill ha ALLT de visade upp (någon vänlig rik person som vill donera lite *s*). Jätte trevligt hade vi på vägen dit och hem, så mycket lättare när man är två =). Träffas på Torsdag igen men då tar vi Tupperware träff istället =). Skönt att få sällskap i bilen då med, varit så tomt alla gånger man behövt åka själv *trååk*.

Idag va det dags för Dagis för Hugo och Öppna Förskolan för oss andra. Oliver hade fått ett litet vykort från dagis där det stod att han är välkommen att börja på dagis nästa onsdag kl 9. Blir nog jätte roligt för honom!!
När jag väl lämnat Hugo fick jag ett mess av Jenny där det stod att de åkt på magsjuka igår kväll och undrade om vi oxå fått det. Men "peppar,peppar" än så länge har vi klarat oss. Men direkt efter Öppna Förskolan proppade jag mig full av Vitpepparkorn!!! Har INTE tid att bli sjuk nu, och magsjuka är ju ingen favorit direkt =(. Krya på dig Jenny =)

Nu ska jag surfa runt lite =). Ha en underbar dag!!

Kommentarer
Postat av: Sessan ☆

Nu har jag lagt till dig på BL ;D



Ha en strålande dag!!



//Sessan

2009-03-25 @ 13:04:34
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: ida

Jag jobbar på som orderadministratör på ett transportföretag =)

2009-03-26 @ 09:36:38
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback