Underbara måndagar

Ja man kan ju verkligen säga att min måndag igår va en av sitt slag ;-)
Vaknar igår väldigt trött av tre väldigt pigga barn, men det va bara upp o hoppa och göra det bästa av dagen. När jag går in till teo så upptäcker jag att han har stora utslag  på armen o i ansiktet, och blir givetvis orolig men han va pigg annars så jag avvaktar...
Går  ner i källaren för att köra igång en maskin tvätt men upptäcker då att vi inte har något VATTEN!!! Vattenpumpen är sönder, ringer Johan. Han suckar o lovar att ringa hantverkaren...
Johan ringer tillbaka till mig, delarna som behövs för att fixa vattenpumpen kommer kl 17 tidigast (när Johan slutat jobbet)... Tänk er själva, Jag o barnen, INGET vatten och 30 grader varmt.. skulle inte tro det....

Ringer till Mamma & Pappa och vi är välkomna dit =). Så det blev en trevlig dag i Halmstad för mig och barnen. Mamma bjöd på mat och glass och vi lekte på lekplatsen och hade kul.
Badade barnen och åt kvällsmat och satte oss i bilen hem...
Kom hem halv nio och då höll Johan på att laga pumpen (som tur va fick jag med mig Halmstad vatten hem så vi kunde borsta tänderna o så på barnen).
Halv tio hade vi vatten igen!
Så allt blev ju bra till slut ändå ;-)

Idag njuter jag av att ha vatten igen och håller nu på att tvätta massor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback