Pengar på Fredag..

*weeiiii* denna fredag blir bara bättre och bättre!!!
När jag kollade brevlådan nu så låg där bara två brev, räkningar tänkte jag genast (typ det enda man få nu i slutet av månaden) men det va inte räkningar något av det!!!

Brev 1:
Lönespecifikation från Johans extra jobb, vi hade räknat med ca 3000 men det blev ca 5000, så en väldigt positiv överreskning!! 5000 mer i månaden är annars är mycket pengar för oss och kommer väldigt väl till pass nu denna månad då jag ska till danmark och sen ska jag & Johan fira vår första bröllopsdag (6 september) och då behövs ju alltid lite pengar  ;-)

Brev 2:
Förra året ärvde ju Johan sin Gudmor Adéle tillsammans med sina systrar. Vi har ju trott att detta va avslutat men det är tydligen avslutat nu i dagarna. Det fanns ett överskott i dödsbot som ska betalas ut till arvtagarna. Så även där några extra pengar till Johan!

Bra fredag det här =)


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Vad roligt .. jag har mailat om att du o jag vill komma så jag hoppas det finns biljetter kvar :)

2009-08-23 @ 10:30:07
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: ida

Härligt! Önskar jag kunde få lite mer såna brev också, istället för alla räkningar!

2009-08-25 @ 19:30:36
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback