Lugnt hus...

Tredje inskolningsdagen till ända och nu börjar det gå åt rätt håll. Idag lämnade jag Teo för första gången och det va inga problem alls ;-). Känns nu som om vi kommer klara av att hinna skola in honom till den 24:e då min skola börjar =)

Efter inskolningen idag gjorde vi lite ärenden och nu är det lugnt hus. Teo sover och Oliver tittar på TV. Hugo har varit hos Farmor sen igår då hans "plast-kusin" Linus är där, så de leker nog för fullt ;-)

Nu är det inte många dagar kvar tills skolan börjar och jag längtar!!! Är så förväntansfull på hur det kommer att bli!!! Blir nog jätte roligt, även om jag vet att det kommer att bli kämpigt många gånger och jag kommer undra vad det är jag gett mig in på. Men äntligen ska jag få uppfylla min dröm om att jobba med det jag verkligen vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback