Konkurrs och Tystnad

Vill börja med att tacka alla för tipsen som ni skrev igår angående våran servis. Sitter som klistrad vid Blocket nu, vill ju ha den komplett, annars får man ju sälja den och köpa någon annan (vill ju INTE det).. Problemet är bara att Duka har gått i konkurrs och detsamma med fabriken som tillverkade porslinet =(..

Idag är det en ny dag och alla barnen är på dagis *weiiird*, hemma själv och det är alldeles för tyst, saknar mina pojkar. Men bara att vänja sig, kanske blir lättare sen när man ska va hemma för att plugga!!  Teo sa inget nu när jag vinkade Hejdå så jag hoppas att det har gått bra nu oxå, nästa vecka börjar ju allvaret ;-)

Ikväll kommer Emma & Anders på besök. Ska bli trevligt =). Alltid mysigt att träffa dem på kvällarna och mumsa lite kvällsmat ihop och så kanske Johan kan få lite hjälp att äntligen fixat hallen i källaren så den blir klar någon gång *s*

Nu är det dags att åka tillbaka till dagiset så ett ganska kort inlägg idag men så blir det =)

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Hehe ... Vad bra ;)



Du, jag skall nog ta bilen själv den 29e så du får jättegärna åka med mig hem den 30e men jag tänkte ta en runda till Ullared och köpa lite scrapsaker på Outlet och kanske inne på Gekås.. En present till Ulle nämligen.. så du vet det om du åker med hem ;) Vet inte när dom stänger men det blir väl relativt tidigt ändå så man hinner in o kika... !! Puss!

2009-08-18 @ 18:58:47
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback