Inskolning & Kräftor

Så va veckan här som jag väntat på med "skräck blandad förtjusning".. Idag är sista dagen som jag är hemma med Teo medans de andra är på dagis. Imorgon börjar Teo inskolningen... Om två veckor börjar jag skolan... Konstig känsla det där.. För mig är Teo ännu min bebis, han känns inte alls redo för att börja dagis. Han är jätte mammig, går inte ännu, aldrig provat äta själv osv. Men det kommer säkert gå bra... Men allra helst hade jag velat ha honom hemma ett halvår till... Men nu blir det så här ;-)

Snabb resumé av helgen;
Helgen försvann som vanligt på ett ögonblick... I fredags va det myskväll med familjen, i lördags jobbade först Johan och sen va det kräftskiva med Marica & Andreas vilket va jätte trevligt!! Jag älskar kräftor!!! (Tack för en toppen kväll).. och igår kom mamma o pappa på besök så vi grillade och hade väldigt trevligt!!! Så en toppen helg alltså som försvann för fort *hehe*

Mindre än tre veckor kvar till min och Emmas "tjejweekend" och jag längtar som en tok =) Vill NU!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback