Dagis, Marknad & Fest

Igår va det en hlet fullspäckad fredag, vilket va väldigt trevligt (även om det är lite tomt idag när man helt plötsligt inte gör något *s*).

Började igår med att åka till dagis med barnen (de två små, Hugo va fortfarande hos Farmor). Inskolningen gick jätte bra, lämnade Teo en stund och han sa inget alls om det. Han gnäller mycket mindre när jag är iväg än när jag är där för då ska han va hos mig hela tiden. Tror det kommer gå bra till slut ;-) (det måste det, om 9 dagar börjar skolan,....)

Efter dagis va det snabbt hem och ge barnen lite lunch för att sen åka vidare till Sjönevads Marknad. Lugnt och skönt i bilen då båda pojkarna somnade på en gång *sötisar*. Träffade där underbara Emma med familj och vi strosade runt där i 3 timmar och handlade lite. Oliver åkte även lite karusell vilket va väldigt uppskattat!! Tack för att jag fick stros med er, alltid trevligt att ses!!!

Sen hem igen och duscha, sminka sig och byta om samt träffa maken och Hugo en snabbis innan det va dags bege sig på fest hos Marica & Andreas!! Och det va jätte trevligt!! En hel del vin blev det och massa god mat. Många skratt och trevliga människor!! Kunde inte blivit ett bättre avslut på en toppen dag!!! Tack för detta!!!
Fick dock åka hem rätt så tidigt vilket kändes lite tråkigt men det kändes bra när barnen vaknade kl 6 att man inte va allt för trött ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

2009-08-17 @ 10:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback