Förlåt =(

Ja jag skäms faktiskt för mig själv, såå dålig jag varit på att uppdatera den sista tiden =(. men det har verkligen varit fullt upp här hemma det sista och datorn har varit prioritet noll.
Vi håller för fullt på att försöka få en altan här hemma till sommaren och det tar mer tid än man tror. Nu är ialla fall stommen och golvet så gott som klart och det ska "bara" dit med staket och en trappa så vi börjar kunna se slutet nu *s*.

Mitt upp i detta har jag även varit sjuk men ändå försökt va ute så mycket som möjligt och njuta av det underbara vårvädret!!!

Måååånga tankar i huvudet dessutom. Mycket som snurrar runt men svårt att skriva ner dem, önskar ibland det vore lättare så man kunde få lite stöttning av alla er som läser. Men någon dag kommer det ;-)

På lördag fyller min bebis 1 år.... Tänk snart har jag ingen bebis längre utan en 1-åring. Har nog aldrig haft sån ångest över att något av barnen fyller år. Han ska ju va liiiiiten länge. Tiden går alldeles fööör fort, tänk om man bara kunde stanna upp ibland.
Imorgon är det 1 år sen jag hamnade på sjukhuset för sista gången med blödningar innan han kom ut och visade varför vi gått igenom månaderna med en minst sagt omskakande graviditet. Men det va verkligen värt allt, vår älskade Teodor!!!
Nedan kommer ett inlägg som jag skrev för rätt precis ett år sen(igår va det ett år sen), tänk om jag visste då att vi snart skulle få våran lille kille:

"Så va det måndag igen. Kan ju inte klaga på att tiden går långsamt för den bara springer iväg just nu.
Och så underbart väder dessutom, har varit ute hela helgen o hela dagen idag o bara njutit  av solen. Får passa på när man är hemma o slipper sjukhuset ;-). Snaaaart är sommaren här o man får hoppas att vädret håller i sig så det kan bli en sommar av massa sol o bad (framförallt för barnen).

Vi har äntligen fått ställt iordning i vårt Hobbyrum o förråd, så nu har vi ordentligt förråd o ett gästrum så folk har någonstans att sova när de kommer på besök (se detta som en inbjudan). Såå himla skönt nu när allt är klart, huset är vårat o vi kan börja göra det som vi vill ha det. Idag tittade vi till och med på tapeter till barnens rum som blir första rummen att göra iordning *längtar*.

Vill passa på att tacka alla som stöttar oss i denna tid av blödningar o alla sjukhus besök. Ni är guld värda, är dålig på att svara kommentarerna här på bloggen men ni ska veta att det värmer o tackar för allt stöd!!
Vi åker fortfarande in o ut från sjukhuset o har haft blödningar hela helgen. Vi hoppas att få va hemma nu ett tag o att bebis stannar några veckor till. Idag är det vecka 32+4, så det är inte länge kvar nu som vi får stå ut.
Men TACK ännu en gång till allt stöd, vi hade aldrig klarat det uten er (ni vet vilka ni är ;-)).

Glöm inte kolla in tävlingen i föregående inlägg =)
Nu ska jag ut i solen igen!"


Mycket svammel, ska nu bättra mig med mååååånga fler uppdateringar ;-)

Kommentarer
Postat av: vashten

Tittar in o önskar dig en super härlig och skön lördag...kram/vashten

2009-04-25 @ 10:08:26
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback