Ojdå

Lite långt ifrån uppdateringar nu. Kan inte skylla på annat än att det har varit mycket här nu med sjuka barn och alldeles för mycket att göra. Orkar inte skriva om allt som hänt, ska bli bättre på att uppdatera istället ;-)

På Torsdag ska jag ha Aloe Vera party här hemma. Jätte kul, roligt att få hem lite folk och få köpa lite mer helt super bra produkter. Någon som är sugen på att komma? Hör av er iså fall =)

Är igång med Tupperware nu igen och det är sååå roligt! Längtar efter att komma ut på riktigt många Demonstartioner nu. Någon i Göteborg/Halland/Borås trakten som är sugen på att ta hem några vänner, bjuda dit mig med min väska och få en super bra tackgåva?! Hör av er, det behöver inte va så avancerat, inget köptvång, bara jag får komma o visa några av mina favoritskaer (och komma hemifrån en stund *s*)

Lite vädjanden här, men så får det bli ibland =)
Nu ska jag snart iväg till församlingshemmet med Hugo där de startat en barngrupp. Hoppas han kommer tycka det blir jätte roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback