Rättelse...

Ljög lite igår, både för er och mig själv ;-)
Fick dock en glad överraskning när jag kollade besiktningsprotokollet för bilen igen o såg att jag inte alls behövde ombesiktiga. Det står som "Bra att veta" så jag(läs: Johan) behöver bara åtgärda det själv så snart som möjligt =)

Idag är det lugnt, Hugo har fått va hemma från dagis idag då han hostade så mycket i natt. Idag är han dock pigg och rastlös. Han vill inte ens kolla på TV så det kanske va dumt att hålla honom hemma. Men man lär av sina misstag *s*

Ikväll ska jag på ljusparty med svärmor så fort Johan kommer hem. Han ringde precis och sa att han skulle få massage efter jobbet (snacka om snäll chef som betalar det till sina anställda) så vi lär ju mötas i dörren =(.

Imorgon ska jag till Falkenberg och träffa Emma och Alva. Ska bli himlans roligt att träffa dem igen och alla andra mammor jag tydligen oxå skulle träffa ;-). Roligt när det händer lite.

På fredag blir det Föräldragrupp på dagen och sen drar vi till Halmstad när Johan kommer hem. Sen är det Halmstad som gäller hela helgen för att fira pappas födelsedag.

Vad gör alla ni andra i veckan?

Kommentarer
Postat av: annie

hääär http://img186.imageshack.us/my.php?image=theozs6.jpg gissa var jag fick den bilden från

2008-11-23 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback