Helgen, BVC och "Stina"

I Lördags va vi äntligen och hälsade på Emma & Anders (och  Alva såklart), vi hade såå trevligt. Det bjöds på massa mat och lite alkoholhaltiga drycker ;-). De bor i ett jätte mysigt hus med massor av plats för barnen att busa runt på. Först söndag förmiddag var vi på väg hem igen. Det gick alldeles för fort men vi är eniga om att det måste göras om snart. Som tur är kommer Emma och Alva på Hugos barnkalas och sen ska vi ju baka julgodis ihop *mys*. Tack för en jätte trevlig helg!

Igår va jag trött värre. Började med att ha en jätte stressig morgon. När jag väl gjort iordning alla barnen och mig själv, och vi är redo att hoppa in i bilen har både Teo och Oliver passat på att bajsa så jag fick byta några blöjor till innan vi kom iväg till BVC för Teos 6 månaders kontroll.
Allt gick jätte bra på kontrollen. Teo är en fin och frisk liten kille som växer som han ska (läkarens ord ;-)). Han väger nu 8 kg och är 66 cm lång. Börjar komma ikapp kurvorna där han borde va =)
Efter BVC passade jag på att handla lite och beställa nytt VISA kort på banken (ett med rätt namn). Sen skulle vi hem för att fira Hugos namnsdag (eller Halmstad som Hugo sa *s*). Stina (Christina heter hon ju egentligen men Hugo tycker det är lite krångligt att säga) med barn kom förbi och vi firade med Pannkakor (givetvis med sylt o grädde) och Glass. Hugo fick en Byggare Bob film och va överlycklig. En väldigt trevlig dag som slutade med att mamma och barn stupade i säng *s*

Idag är det desto lugnare. Har fixat det viktigaste men slöar så mycket det går. Ikväll kommer Marica & Andreas förbi på en fika och Hugo ska till Kyrkans Barntimmar.

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Hur går det med katten? Fått iväg en annons?

Skall bli kul att få träffa "Honom" igen nu när han är inne ... kanske man kan klappa honom lite mer.. Hehe.. Ses om en stund.

2008-11-04 @ 14:57:35
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Vad synd, jag som ville se den men den är ju bara bra att den gått hem.. för vi får ju hoppas och tro den gjort det! "Han" blev glad över att ni gav den mat så det är nog som du säger ... Vad skönt, egentligen, jag hoppas ägaren hittade den.. Vore trist om dom fått en kattunge som helt plötsligt var borta... som du sa.

2008-11-04 @ 15:05:07
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: ida

Tack så mycket!

jag hoppas också att det går bra, för det verkar vara ett väldigt roligt arbete!



kram kram

2008-11-04 @ 17:37:45
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/
Postat av: Josse

Shit vilken skön blogg! Hoppas allt är bra med dig denna tisdag. Trevlig kväll! Kram

2008-11-04 @ 18:09:51
URL: http://mejosse.blogg.se/
Postat av: Emma Wellsfält

Det var underbart, om min blogg inte gjorde det klart...hehe, längtar tills Hugos födelsedag jag med, ska bli så roligt!

2008-11-04 @ 21:10:30
URL: http://yariija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback