Fotografering & Lampor

Började dagen jätte tidigt för att hinna iväg till Öppna Förskolan där det va fotografering. Barnen lekte av sig och alla blev fotograferade. Vet inte riktigt hur det blev för när vi väl kom in ville inte alls Oliver eller Teo va med på bild men jag håller tummarna för att något blev bra ;-).

Efter Öppna Förskolan åkte vi iväg till BVC och Hugos 4-års kontroll. Även här gick allt super bra. Hugo fick göra massa olika "test" som han klarade bra. Lillkillen börjar bli stor.  Fascineras (stavas det så?!) varje dag över hur mycket han kan. Varje dag är det något nytt.

Efter detta hade jag lovat Hugo lunch på McDonalds innan vi  skulle besikta bilen. Allt va jätte bra utom halvljuset fram som vi nu får åka tillbaka för efterkontroll *morr*. Typiskt att bilen inte ska gå igenom för en sån strunt sak. Men,men det kunde ju varit värre....

Kom hem för en timma sen ungefär och snart ska jag iväg o lämna Hugo i Församlingshemmet då det är dags för Kyrkans Barntimmar. Sen väntar karamell bak med Christina och Marica. Ska bli intressant att testa på. Visst är det dyrare än att köpa godis men ändå kul att göra egna =)

Hu har er Tisdag varit??

Kommentarer
Postat av: ida

Hej hej! va roligt att han blev glad för traktorn!



massa kramar ida

2008-11-18 @ 18:58:59
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/
Postat av: Marica

jo, allt som allt .. men mitt blev dryga 1kg =)

Tog med mig en påse till almedahls och dom blev glada.. och fascinerade över att jga hade gjort dom själv .. haha... dom tyckte jag skulle sälja på marknad =) HJAHAHAHAHA!

2008-11-19 @ 12:21:38
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: emma

va roligt d låter me godisbak. själv har ja ingen här mer än ali att baka me. behöver nog lite tjejsällskap snart. man blir ju knäpp om man bara umgås me killar dagarna i ända!!!

2008-11-21 @ 09:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback