Födelsedag

Måste börja med att gratulara mig själv på födelsedagen, GRATTIS!! Nu är jag alltså 24 år *s*
Lämnar här en liten helg resumé:

FREDAG: Föräldragrupp på morgonen. Lika trevligt som alltid. Denna gången va vi hos Anna i Hajom. Oj va mysigt hon bodde. Märks att hennes gubbe är snickar ;-). Åt god äpple-paj med vaniljsås och pratade massor! Under tiden vi är där ringer Emma och frågar om de får komma upp på kvällen o bjuda på pizza (i förtidig födelsedags present), vi hade jätte trevligt (igen). Så en dag med massa prat, goa människo och många skratt ;-)

LÖRDAG: Börjar med att åka till Kinna för lite shopping inför kvällen (present och FULA kläder). På eftermiddagen åker Hugo på barnkalas till Johan och senare dyker mamma o pappa upp. Runt 17 drar vi mot halmstad för 40 års fest med BAD TASTE tema (därav de fula kläderna). Mycket god mat, trevliga människor och en del glas vin ;-). Är hemma hos mamma o pappa runt 01:00 för att somna väldigt snabbt ;-)

SÖNDAG: FÖDELSEDAG!!! Vaknar strax innan sju o går upp o gör oss iordning för att dra vidare mot Ullared o handla inför julen. 5000 kr fattigare åker vi hem ;-). Fikar jätte god smörgåstårta som mamma gjort och cheeskake *mums*. Har förresten fått en ny torkställning av Johan samt BH och trosor (som jag själv får välja ut, *lyx*). Så ny har jag tvättat massor. Ikväll väntar mys med Johan framför brasan (för det är jag värd)

Kommentarer
Postat av: Annie

GRATTIS EMMA !!!!



Hur kanns de?

2008-11-09 @ 18:29:55
Postat av: Emma Wellsfält

Grattis vår älskade vän!

2008-11-09 @ 18:55:44
URL: http://yariija.blogg.se/
Postat av: ida

Grattis!!!! kram ida

2008-11-09 @ 19:00:35
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/
Postat av: marie

Grattis och du är utmanad..gå in och läs på min blogg

2008-11-10 @ 08:40:25
URL: http://miamaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback