Mycket bättre nu!

När jag läser inlägget idag kan jag tycka att jag kanske överreagerade lite samtidigt som jag hade rätt till att bli arg. Tur jag har en Johan som tänker lite längre än jag när han blir arg o gör något åt det, för nu är ju allt mycket bättre.

I onsdags lovade bankmannen att skicka lånepapprena till oss som vi skulle skriva på så hon kunde sätta in pengarna. Inga papper kom torsdag eller fredag men i lördags kom lagfarten in i tidningen ialla fall (huset är verkligen vårat). Vi tänkte att det måste ju komma på måndagen ialla fall, för såå lång tid ska det inte ta på posten. Men inga papper kom igår heller, blev riktigt förbannade både jag o Johan så vi bestämde oss för att ta kontakt med bankmannen IGEN, provade ringa henne men får då höra att hon är ledig tills på onsdag, såå länge vill inte vi vänta då vi redan är rätt arga, bestämmer oss istället för att åka till banken o försöka få tag i hennes chef o berätta hur dåligt behandlade vi känner oss och se om hon kan göra något. Frågar i kassan om man kan få tag i bankmannen eller hennes chef innan onsdag men får svaret att båda är lediga. Berättar istället hela historien för hon i kassan, hon verkar lite förvånad men säger att hon kan försöka skriva ut lånepapperna så vi kan skriva på dem på en gång.
Detta löser hon o vi får skriva på, två timmar senare har hon fört över alla pengar dit de skulle o allt är klart. Detta som tagit vår bankman nästan en vecka tog henne 2 timmar!!!!!!!!

Vill byta bankman nu, men ändå slutet gott, allting gott ;-). Det är över nu, Huset är vårat!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så skönt för er, GRATTIS till ert hus!

Nu kan ni härja fritt ;-)

2008-03-12 @ 22:03:54
Postat av: David

GRATTIS TILL HUSET!!!!

2008-03-12 @ 22:17:12
URL: http://www.danza.se
Postat av: Emma

Tackar så mycket =)

2008-03-13 @ 08:50:38
URL: http://pojkarnasmamma.blogg.se
Postat av: Sofia

Yay! Hus! Det är skönt att ha något som är ens eget och som man kan piffa till lite hur man vill (om man hinner) :-D

Bamsekram och puss på pannan!

2008-03-18 @ 13:54:21
URL: http://www.fundilerar.be/bubbel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback