Dags för dop =)

Helgen har gått fort och har haft såå mysigt o jätte fint väder!! Massa roligt, Mamma o Pappa va här o grillade i fredags och i lördags va jag på gekås med Mizca och Linda. På kvällen sen grillade vi med Mizca o Andreas. Bara helt underbart.

Igår kände jag mig dock jätte trött o bara uttråkad. Hände ju inget roligt alls då. Men bra med en vilodag tänkte jag.
Men så blev det inte, va väldigt sur när Johan tyckte jag kunde diska upp efter frukosten o göra iordning barnen för han skulle gå ner att sätta sig vid datorn, för han bara "måste" kolla en sak. Men när han kommer upp och säger att han bokat två biljetter till Narnia o fixat barnvakt blir jag överlycklig!!!!
Jätte mysig kväll med bara jag o Johan o inga barn. Narnia va jätte bra, gå och se den!!!!!

Idag ringde vi till kyrkan och fick bokat tid för att döpa Teo. Så den 6 September kl 15:00 döps han (till alla vänner o släkt; inbjudan kommer inom närmsta två veckorna). Har beställt inbjudningskort nu, så hoppas de kommer snart så jag kan skicka iväg dem snarast. Är en stor lättnad att ha fått bokat nu, är en sten som tyngt mitt hjärta att veta att jag måste fixa detta.

Just nu ser jag fram emot torsdag då Fia & Jonas kommer på besök. Sen ser jag fram emot fredag då jag o Mizca ska fixa iordning inför tjejkvällen som äger rum till kvällen. Ska bli såå  mysigt! Jätte roligt att så många kunde komma!!!

Kommentarer
Postat av: annie

ja det låter som du haft jätteroligt, tyvärr så skulle de vara svårt för mig att komma men jag vet ni kommer ha jättekul ändå!

2008-07-08 @ 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback