Ultraljud =)

För er som är nyfikna om lånet på huset kan jag säga att jag inte vet mycket ännu. Väntar på besked ;-). Värderingen är dock klar o den gick bättre än väntat *jippi*, så håll alla tummarna för oss nu. Lovar att skriva så fort jag vet något om lånet  =)

Idag var det dags för Glukosbelastning och Rutin UL. Himlans spännande. Första UL då man verkligen kollar om bebis mår bra. Och visst gjorde den det!
Hade varit nojig för detta UL då jag tycker bebis sparkat väldigt lite, kännde ju Oliver klart o tydligt i denna veckan så jag va nästan helt säker på att den va död eller nåt o att jag inbillat mig de sparkar jag kännt. Blev väldigt trygg när jag fick se det lilla hjärtat slå!!!
Moderkakan har flyttat sig uppåt men ligger i framvägg så det förklarar ju varför jag inte kännt så mycket rörelser. I övrigt mådde bebis bra o vi fick med oss två bilder hem som tyvärr inte blev jätte bra då den rörde på sig HELA tiden. Liten piggelin =). Blev framflyttad tre dagar så nytt BF är 11 Juni, den dagen då det är 6 år sen jag o Johan träffades första gången, häftigt om den skulle komma då! Är v. 19+0 idag!!Snart halvtid!!
Glukosbelastningen gick oxå bra, helt normala värden! Skönt att slippa göra det mer nu *såå äckligt*.

Går nu i valet o kvalet om man ska boka tid för Köns UL, jag är sååå nyfiken på vad som döljer sig där inne. Samtidigt som det är spännande o vänta. Visserligen spelar ju inte könet såå stor roll men om det är en flicka vill jag handla massa rosa!!!!! Men häftigt att få triss i pojkar ;-)...

Någon som vågar gissa vad vi får?? Är det en Theodore eller en Tindra/Joline (oense)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag gissar på...en tjej. Det är svårt att bestämma om man vill se innan vilken sort det är. Man både vill och inte vill veta :-D

2008-01-17 @ 17:22:43
URL: http://www.fundilerar.be/bubbel
Postat av: Cathinka

Visst är man nyfiken, men egentligen spelar det ju ingen roll. Rosa grejerna får ni nog massa av om det skulle bli en liten tjej.

2008-01-17 @ 18:07:00
Postat av: Mizca Rödebäck

Oj, så ni är inte sams om namnet ändå? .. trodde det skulle bli nåt på T oavsett kön =) men Joline lät fint.. Men nu har jag vant mig vid Tindra*skrattar*

2008-01-17 @ 20:29:29
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback