Uttråkad och Funderingar...

Idag är jag riktigt uttråkad. Inget direkt att hitta på (mer än städa, diska, tvätta osv.). Funderar på om man ska ta o va duktig och ta en promenad runt byn idag. Motion behövs ju verkligen så här i december då man äter lite onyttigt (Hugo vann bla. 2 kg Toblerone på Liseberg, vår tur gubbe *s*). Jaja det löser sig, något kul ska jag nog allt kunna hitta på...

Funderar mycket nu på nästa år. Jobb och allt börjar ju närma sig, barnen börjar närma sig dagis ålder och det är dags för mig att ge mig ut i verkligheten. Det är med lite blandade känslor. Jag börjar ju tröttna på att gå hemma o inte ha något att göra o inte träffa så mycket människor men att lämna bort alla tre barnen flera dagar i veckan känns lite skrämmande. Men det är ju tur att jag har några månader till att förbereda mig =)

Finns det någon som fortfarande har nyårslöften? Hur gör alla ni? Någon som har något nyårslöfte klart???
För mig känns nyårslöfte lite tabu.. Något som folk lovar vid tolvslaget för att sedan bryta några dagar senare (om de ens klarar så länge). Själv har jag haft massa nyårslöften tidigare men få som jag klarat *s*

Nu skriker Hugo, tillbaka till vekligheten....

Kommentarer
Postat av: ida

tack själva! det var jättemysigt!



hälsa alla i familjen! kram kram

2008-12-16 @ 11:36:16
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback