Mer julbestyr...

Nu har jag fått gjort ytterligare lite mer jul fixande. Helt otroligt vad jag känner mig duktig i år. Så här tidigt ute har jag nog aldrig varit ;-). Det som jag fixat nu är:
* Julgodisbak påbörjat: Snickers och Leilas RockyRoad är klara och det blev såååå gott. Nu är de nerfrysna så de inte ska bli uppätna innan julafton *s*
*Julkorten postade, första året jag frå "tummen ur" och äntligen får skickat julkort. Älskar själv att få julkort och hoppas de jag skickat till uppskattar att få julkort lika mycket som jag gör *s*

Ikväll blir det först Lucia firande på dagis, blev lycklig då jag hörde att de i år ska ha det i gympasalen och sen fika i matsalen då vi annars varit i ett klassrum som blivit såååå trångt. Så ett jätte bra initiativ av personalen ;-). Hoppas nu bara Hugo vill vara med oxå.
Efter Lucia firandet ska jag åka till Borås med Marica  för att se om man kan hitta något på en kläd utförsäljning som de har där. Behöver verkligen kläder till Teo, han har typ INGET i strl 74. Hugo och Oliver hade strl 74 på sommaren vilket gör att  det är typ bara 3 plagg av dem som Teo kan ha. Måste handla helt nytt till honom därför (fast det är ju aldrig tråkigt ;-)). Hoppas bara den dumma snön kan vänta med att falla tills jag kommit hem igen. Vill verkligen inte köra när det är mörkt och snöar, finns ju roligare saker...

Nu ska jag åka o hämta Hugo. Ha det underbart!!

Kommentarer
Postat av: ida

Ja, det var verkligen undrrbart att få komma bort ett tag. Jag älskar ju att åka skidors så det var toppen! va mysigt med lucia på dagis. de är alltid så söta barnen.



ses på söndag nu!



kram kram

2008-12-11 @ 18:01:27
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback