Lugna huset...

Idag är det onsdag vilket betyder dagis dags för Hugo. Men på morgonen ringde Annika o frågade om han ville komma dit och baka julgodis istället så det blev att köra dit Hugo istället. Men skönt att slippa åka iväg o hämta honom nu, istället blir han hemkörd *service*.
Små pojkarna sover så det är lugna huset här just nu. Har hängt upp ny gardin i köket och städat övervåningen och tvättar en massa tvätt. Tänkte försökt börja på mitt julgodis i eftermiddag (allt med jordnötter som inte anders tål ;-)).

Fick veta att det är utförsäljning av barnkläder i Borås imorgon (fick för mig att det va ikväll). Hade verkligen velat åka.... Får nog fjäska lite med Johan ;-)

Nu ska jag gå o hänga tvätten =)

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Får hålla tummarna på att du hinner ;)

Om jag får åka med isåfall så är jag klar mellan 19-21 så då är det bara att du ringer så kommer jag ut på direkten ;) Kraaaaaaam.

2008-12-10 @ 13:08:00
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback