Fort och julkalender =)

En underbar helg som gick alldeles för fort. I lördags va hela familjen i göteborg och julhandlade. va jätte mysigt. Hittade massa bra julklappar (Bara två kvar sen är vi helt klara!!!). Vi hade tyvärr inte tid med IKEA men får åka dit med Emma snaaaart ;-).
Igår tog vi det lugnt. Hade en jätte mysig advent-frukost för att sedan åka på julmarknaden på ÅHAGA. va jätte mysigt, massa fint att titta på =). Efter julmarknaden åkte vi hem o drack glögg, lyssnade på julmusik och slog in julklappar. Jätte mysigt. Synd bara att det går sååå fort.....

Idag började åretsJulkalender, den verkar jätte bra. Vad tycker ni andra? Jag ska absolut fortsätta kolla ;-)

Nu tänkte jag se till att få bakat lite. Ska bla. testa att göra Emma kokostoscakladdkaka ;-). Den är bara såååå god. 

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag vann en av enlitentaxs tävlingar .. haha ;)

2008-12-01 @ 19:10:02
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Kollade fem minuter sen var jag tvungen att stänga av .. fy fasiken vilken dålig kalender det är iår...

Men jag gillar tjejen och killens kläder i början .. gul o blå med moln =)

2008-12-01 @ 19:29:45
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback